Pomoć

Postupak kupnje

1. Pretraživanje proizvoda

Proizvod možete pronaći pomoću tražilice. Unesite ključnu riječ ili njezine dijelove ili kod proizvoda (Primjer: Čovjeće ne ljuti se, ne ljuti se, 485001) ili bilo koju riječ koja se može odnositi na proizvod. U središnjem dijelu zaslona vidjet ćete pronađene predmete sa slikom, cijenom i dostupnošću. Proizvode možete pretraživati ​​i po filterima na lijevoj strani zaslona (marka, kategorija proizvoda, dobna skupina, spol, raspon cijena). Također možete pretraživati​​ proizvode sa akcijskim cijenama. Rezultate pretraživanja možete sortirati prema imenu, cijeni ili datumu unosa proizvoda.

Dodatne značajke proizvoda možete vidjeti u pojedinostima proizvoda klikom na sliku.

Klikom na "Dodaj u košaricu" odabrani proizvod prenosi se u košaricu. Proizvodi također mogu imati status "Rasprodano" (proizvod nije na zalihi) ili "Prikaz" (nije na prodaju u internetskoj trgovini).

2. Košarica

Košarica pohranjuje odabrane proizvode te prikazuje količinu i cijenu proizvoda. Sadržaj košarice možete pregledati u bilo kojem trenutku i dodati ili ukloniti odabrane proizvode iz nje. Možete promijeniti i količinu proizvoda. Ukupna vrijednost kupnje preračunava se prema promijenjenoj količini. Proizvode možete ukloniti iz košarice u bilo kojem trenutku klikom na gumb "Ukloni proizvod".

Ako imate promotivni kod ili kupon, unesite ga u odgovarajuće polje i potvrdite "Prijavite se". Vrijednost ili sadržaj košarice bit će osvježeni.

3. Proces kupnje

Ako ste zadovoljni odabirom proizvoda u košarici i sigurni ste u kupnju, kliknite "Nastavi s narudžbom". Ako ste već registrirani u internetskoj trgovini, prijavite se i dovršite kupnju daljnjim koracima, nakon potvrde Općih uvjeta. Ako prvi put kupujete u internetskoj trgovini, savjetujemo vam da se registrirate s odgovorima na nekoliko pitanja i u sljedećem koraku potvrdite narudžbu.

4. Primitak obavijesti o narudžbi

Nakon slanja narudžbe, e-poštom ćete primiti obavijest da je "Narudžba poslana". Imate mogućnost otkaza u roku od jednog sata od narudžbe. U tom nam slučaju pišite nam na [email protected] ili nas nazovite 01 6260 331. Sveobuhvatne informacije o statusu i sadržaju narudžbe uvijek su kupcu dostupne na Internet stranici prodavatelja.

5. Potvrda narudžbe

Ako ne otkažete narudžbu u roku od jednog sata, narudžba će se evidentirati kao potvrđena.

Prodavatelj vas može nazvati na vaš kontakt telefon ili vam napisati e-mail kako bi provjerio podatke ili osigurao točnost isporuke. Nakon potvrde narudžbe, prodavatelj usluga može kupca obavijestiti e-poštom o predviđenom vremenu isporuke. U ovoj je fazi neopozivo zaključen ugovor o kupnji naručenih predmeta između kupca i prodavatelja.

Načini plaćanja

Internetska trgovina omogućuje sljedeće načine plaćanja koji su prikazani u košarici:

→ prijenosom na bankovni račun ponuditelja na temelju poslane predračuna (IBAN: HR2524020061100635686 kod Erste bank d.d.). Nakon potvrde košarice, na vašu e-adresu u elektroničkom će se obliku poslati predračun koji je osnova za prijenos kupoprodajne cijene;

→ plaćanje kreditnim karticama: Visa, MasterCard, Diners, Maestro;

→ otkupnina (plaćanje prilikom dostave).

Dostava proizvoda i rokovi isporuke

Naručenu robu dostavljamo na vašu adresu uz pomoć dostavne službe DPD Hrvatska. Pri registraciji ili narudžbi dužni ste unijeti valjanu adresu za dostavu na koju se proizvodi mogu dostaviti i kontakt telefon. Redovita dostava obično se obavlja ujutro, ali su moguće iznimke.

Rok isporuke: 2-5 dana, za otoke isporuka 6-8 dana.

Ako je proizvod na zalihi i narudžba je poslana (i plaćena ako ste odabrali predračunsko plaćanje) do 13. sati, obično ju šaljemo isti radni dan. Za narudžbe zaprimljene nakon 13. sati obično ide otprema sljedeći radni dan. Nije moguće isporučiti proizvode iz narudžbe koji nisu na zalihi.

Troškovi dostave narudžbe

Dostava robe na željenu adresu:

→ prilikom plaćanja predračunom, preko računa ili kreditnom karticom: 3,99 EUR. Trošak dostave naplaćuje se i prikazuje u košarici prije potvrde narudžbe.

→ naknada za dostavu na otoke je 6,00 EUR. Trošak dostave naplaćuje se i prikazuje u košarici prije potvrde narudžbe.

→ naknada za plaćanje s otkupninom (plaćanje prilikom dostave): 1,00 EUR. Trošak dostave naplaćuje se i prikazuje se u košarici prije potvrde narudžbe.

Za kupnje iznad 60,00 EUR imate pravo na besplatnu dostavu. Isto se odnosi na odabrane proizvode koji su na web mjestu prikladno označeni kao besplatna dostava.

Statusi narudžbi i obavijesti

Statusu svojih narudžbi možete pristupiti klikom na pregled vašeg korisničkog računa klikom na "Moje narudžbe", koji mogu imati sljedeće statuse

→ "Naručeno" - ovaj se status pojavljuje kada naručite proizvode i dobijete elektroničku potvrdu narudžbe na svoju e-adresu.

→ "Potvrđeno" - ovaj se status dobiva kada prodavatelj obrađuje narudžbu.

→ "Poslano" - ovaj se status stječe se kad ga prodavatelj pošalje naručene proizvode na adresu kupca. O statusu "Poslano" biti ćete obaviješteni e-poštom. U privitku ćete dobiti i dostavnicu i račun u elektroničkom obliku.

→ "Čeka plaćanje " - ovaj status ima narudžba koja je kreirana s plaćanjem po predračunu i još nije plaćena.

→ "Otkazano" - ovaj status ima narudžba koju je kupac otkazao.

Dokumentacija

Roba će se poslati kupcu sa sljedećim dokumentima, ovisno o načinu slanja narudžbe:

a) Adresa primatelja je ista kao adresa uplatitelja računa - u ovom slučaju kupac (primatelj) robu prima zajedno sa dostavnicom na kojoj je količina proizvoda, a na e-mail adresu prima račun s cijenama i ostalim obvezujućim podacima u elektroničkom obliku kao prilog uz obavijest da je roba poslana.

b) Adresa primatelja razlikuje se od adrese uplatitelja - u ovom slučaju primatelj prima dostavnicu s robom, dok platitelj na svoju e-adresu kao prilog uz obavijest dobiva račun s cijenama i ostalim obvezujućim podacima u elektroničkom obliku uz obavijest da je roba poslana.

Reklamacija

Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati prodavatelju te nas obavijestite na [email protected]. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.

Kupac šalje neispravan proizvod na adresu prodavatelja u jamstvenom roku o svom trošku. Ako prodavatelj utvrdi da je prigovor opravdan, zamijenit će proizvod i poslati ga kupcu o svom trošku. Međutim, ako utvrdi da je kvar na proizvodu nastao zbog nepravilnog ili nestručnog ponašanja kupca, prodavač će vratiti proizvod kupcu na njegov trošak.

Povrat proizvoda

Povrat robe moguć je u roku od 14 dana od dana kupnje putem Singa-h Internet prodavaonice ne navodeći za to razlog, sukladno članku 72. Zakona o zaštiti potrošača (NN br. 41/14) i to putem elektronske pošte [email protected]. U slučaju odustajanja jedini trošak koji snosi kupac je trošak povrata robe. Roba se mora vratiti prodavatelju najkasnije u roku od 30 dana od dostavljene obavijesti o odustajanju od ugovora (kupnje).

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN br. 41/14, članak 10.) tvrtka Singa H d.o.o. se obvezuje zaprimiti pismeni prigovor korisnika na isporučene artikle i usluge te na isti odgovoriti pismeno u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Prigovor na kvalitetu artikala i usluga Singa-h korisnici mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu: [email protected].

Tvrtka Singa H se obvezuje dati odgovor na prigovor u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Korisnik treba uz prigovor dostaviti podatke za dostavu odgovora: Ime, prezime i adresu.

Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati prodavatelju te nas obavijestite na [email protected]. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.

Kupac mora robu vratiti neoštećenu i u istoj količini, osim ako je roba uništena, oštećena, izgubljena ili se njena količina smanjila, a da kupac nije kriv.

Kupac ne smije nesmetano koristiti artikle sve dok ne odustane od ugovora, može ju pregledati i testirati u mjeri koja je strogo potrebna za utvrđivanje činjenica. Vraćeni artikli koji odstupaju od gore navedenog smatraju se upotrebljenima, što znači da kupac time gubi pravo na odustajanje od ugovora.

Povrat novca izvršit će se što je prije moguće, a najkasnije 15 dana nakon primitka obavijesti o odustajanju. Kako bi se osigurala sigurnost, točnost i pravodobnost povrata te osigurala evidencija o plaćanjima, povrat uplate kupcu vrši se isključivo prijenosom na njegov transakcijski račun. Povrat gotovine nije moguć! Povrat sredstava za proizvode koji su plaćeni kreditnom karticom vrši se isključivo prijenosom sredstava na kreditnu karticu kojom je kupnja izvršena.

Povratak primljene robe prodavatelju u roku za odustajanje od ugovora smatra se obaviješću o odustajanju od ugovora.

Pomoć
01 6260 331